torsdag den 14. oktober 2010

Se hvad jeg har lavet!

Jeg er simpelthen så STOLT. Det er sjældent at jeg virkelig er tilfreds med de ting jeg laver på kurset. Jeg kan godt se at jeg bliver bedre og bedre, meeen vejen derhen må jo også gerne være lidt pæn at kigge på.

Men men men, da vi så gik i gang med at lave skulpturer af hvid-ler, fandt jeg da lige et lille skjult talent (synes jeg da selv, hæhæ). 


 Det her er et portræt af Frederik fra mit hold. Vi sad overfor hinanden og skulle skulpturere (hedder det det?) hinandens ansigter. Det var enormt lærerigt, fordi man får en helt anden forståelse for ansigtet, end når man bare tegner.


I dag havde vi så model på. Hun stod op i 6 timer! Det synes jeg godt nok er lidt af en bedrift, men det var super fedt for os at få mulighed for at lave torsoen, og også ben hvor der er vægt på. Nå men, jeg er rigtigt stolt af den her, den blev faktisk rigtig, rigtig god, og jeg havde det sjovt undervejs.


Jeg håber i alle har en skøn torsdag. Min er en smule kedelig, min kæreste er i Kina, har været det en uge og kommer hjem om en uge. Jeg savner ham, mest når jeg går rundt herhjemme alene. Heldigvis skal jeg selv lidt på ferie på tirsdag, tre dage til Barcelona med min far og lillebror. Og når jeg sidder herhjemme alene, så er det jo godt at jeg bare kan hækle lidt på mit halsterklæde! 


"Opskriften", hvis man kan kalde det det, har jeg fundet her hos Tusindfryd. Jeg har aldrig rigtig hæklet før, men det er faktisk super nemt! Så nu sidder jeg i alle pauser på min skole og hækler. Der er nogle andre der er begyndt at strikke, så vi hygger os meget.

2 kommentarer:

  1. har hvid ler et andet navn ? stef8850@live.dk

    SvarSlet

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...