onsdag den 2. februar 2011

Arkitektsskolens optagelsesprøve

Så er vi gået i gang med Arkitektskolens hjemmeopgaven på mit kursus. Det er vildt spændende, og jeg er egentlig ret nervøs. For hvad nu hvis jeg ikke kommer ind? Så skal jeg jo finde på noget at lave et år, før jeg kan søge ind igen. Nåmen, opgaven ligger lige her (opgaven ligger i bunden, side 8-9), hvis der er nogle derude, der er interesseret i at se hvad jeg skal bruge de næste 6 uger af mit liv på, minus uge 7 altså, der står den på skiferie til Østrig. 


Og når man nu sådan skal til at lave den vigtigste opgave i sit liv, så skal man da også lige have lidt nyt udstyr. Så er det jo godt man har ArchiTegn + er udstyret med et studiekort der giver 10% rabat på alt dernede. Det blev til 4 sorte tusser i forskellige tykkelser (0,05, 0,1, 0,5, 1 mm), sort og grå farve blyanter, en ny metallineal og en sort poscatus (den er dog ikke til opgaven, men til mit dørprojekt. Indlæg kommer, når skitser er klar). Det er nogle meget lidt farverige tusser, men opgaven skal afleveres i sort/hvid + en anelse rødt. Bogen er fra boghandler Kristian F. Møller. Jeg er vildt spændt og som sagt super nervøs, men jeg tror, det kommer til at gå godt.

Puha, det blev et lidt langt indlæg. God onsdag aften, min bliver brugt på broderi og lakering af tallerkenrække.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...