mandag den 9. maj 2011

Hæklestop

Der er erklæret hæklestop her på matriklen. Mine hænder brokker sig, og jeg skal jo til optagelsesprøve lørdag-søndag, hvor det ville være najs at kunne tegne uden konstante smerter i hænderne. Derfor har jeg besluttet (med hjælp fra en sød håndmasserende kæreste) at mit pudeprojekt, som ellers næsten er færdigt, må vente indtil efter prøven. Meget fornuftig og voksen beslutning, men kedeligt, for skal jeg nu bare sidde og glo på tv UDEN at have noget i hænderne?!

Jeg har ikke lige et billede af mine ømme hænder, så her får I et af min smukke tomatplante!


2 kommentarer:

  1. Øv, hvor jeg dog kender det der med enormt ømme hænder af, ja ok, strikning. Mest pga. den tomhed, der opstår ved at se tv. For hvad nu?!

    Ps. Held og lykke med optagelsesprøven :)

    SvarSlet
  2. Lige præcis! Tror jeg må i gang med at brodere noget.. Ved bare ikke hvad?!

    Mange tak! Jeg er dæme ved at være nervøs :S

    SvarSlet

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...