fredag den 20. maj 2011

Sørgeligt salg

Jeg har besluttet at sælge min bas + forstærker. Det er meget sørgmodigt, men jeg får simpelthen ikke spillet på den. Jeg er også i gang med at overveje om min super fede guitar også burde komme videre til en, der rent faktisk ville få den brugt! Det drejer sig om en Ibanez GSR 2000 bas og en Orange Crush 20B. Hvis nogle er interesserede, må i gerne skrive en kommentar :) Begge dele er i rigtig god stand, og det er nogle gode begynder/letøvede instrumenter.



Billede lånt her


Billede lånt her

Forstærkeren er smuk i min øjne! Det gør det bare endnu sværere at skille sig af med den :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...