fredag den 22. juli 2011

New stuff

Vi var i mange fine butikker i København. De fleste kom der lidt med hjem fra, andre blev der bare kigget i og inspireret af.


Lille Stella fad/tallerken fra Liebe til 169 kr.

Skeer (10 for 38 kr.), gavemærker (9 kr.) og 3 meter gult verlour bånd fra Notre Dame. En rigtig fin butik, som var MEGET større end jeg havde forestillet mig.


3 store ark papir, også fra Notre Dame.

 Lille, fin tapetrest og porcelænsgreb (25 kr. pr. stk.) fra Retro Villa

 3 ruller masking tape (28 kr. pr. stk.) og et ark lækkert, gult papir fra Butik NØ. Modsat Notre Dame var jeg virkelig overrasket over, hvor lille Butik NØ er, men med super mange fede og lidt skæve ting.

3 stk. økologisk garn for 90 kr., 3 forskellige kantebånd, 4 forskellige slags snor og 30 ark origami papir (69 kr.) fra Husflid, som virkelig bare er et mekka for folk der laver ting selv.

Selvfølgelig også lidt tøj. Der var tilbud i Weekday, så fik skjorte, tanktop og jeans til 350 kr. Læks. 


Jeg bruger min fredag aften på at male et sengebord til soveværelset, og vente på at chokoladen på min jordbærtærte størkner. Det tager bare evigheder!

1 kommentar:

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...