mandag den 25. juli 2011

Nyt skabslook

Vi har købt låger til vores Billy reol fra IKEA, og hvilken forskel! Før så det enormt rodet ud, fordi jeg har mange af mine kreating på de nederste hylde. Nu hvor man kun kan se bøgerne (og lidt sprut), kommer de ligesom mere til sin ret.



 


Lågerne havde sådan et lukke-klik-system, som virkede rigtigt dårligt. Så jeg skyndte mig op i Decorate Shop (som forresten har fået webshop! Jubii for alle jer der ikke bor lige rundt om hjørnet) og købte Liebe greb. Udover at det pynter mere, så virker det faktisk også bedre.






Jeg har også fået malet Jeppes sengebord, og så har vi sørme også fået sat det op! Vi købte dem lige efter vi var flyttet ind, altså for 2 år siden, og har først fået sat det op nu. Pinligt, men typisk os!






Den gule farve er hentet fra vores tapet, som er på modsatte væg.

2 kommentarer:

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...