søndag den 30. oktober 2011

En award

Jeg har modtaget en award fra Tungelunden. En blog jeg først har opdaget nu, men som jeg helt sikkert skal følge fremover!






Med awarden følger dette:
Man skal linke til den man har modtaget awarden af og give awarden videre til 5 bloggere med færre end 100 læsere. OG svare på 5 spørgsmål.

1. Hvorfor begyndte du at blogge?
Jeg begyndte at blogge, fordi jeg gerne ville have et sted, hvor jeg selv kunne kigge tilbage og se at jeg rent faktisk får produceret en del. Samtidig ville jeg også gerne være en del af Blogland, og måske endda kunne inspirere andre.

2. Hvilke blogs følger du?
Jeg følger mange kreative og indretningsblogs, men også en del modeblogs og tegneserieblogs. Og så følger og også nogle "hverdagsblog" eller hvad jeg skal kalde dem, hvor det er mennesker det handler om. 

3. Favorit farver?
Min favorit farve er og bliver turkis. Men lige nu er jeg total forelsket i karrygul og en støvet rosa. 

4. Favorit film?
Jeg knuselsker QuentinTarantinos film, og så er jeg ret vild med zombie - og gyser film. Og så elsker jeg også Disney film, og nogle gange er det bare rart at kunne slappe af og slå hjernen fra til film som Legally Blonde. Jeg kan se alt, men ser egentlig mest serier, hvor jeg er hel vild med True Blood, Lost og The Walking Dead

5. Hvilke lande drømmer du om at besøge og hvorfor?
Min drømmerejse er Jeppe og jeg i en bil tværs over USA. Jeg vil vildt gerne til sydstaterne, og så elsker jeg New York, som jeg har besøgt flere gange. Jeg ville også rigtigt gerne til Vietnam og køre på motorcykel. 



Nu skal jeg så give den videre til 5 bloggere med færre end 100 læsere, så here goes:


Håber I vil lege med :)

1 kommentar:

  1. Hej Pernille.
    Tusind tak for awarden. Vi vil selvfølgelig gerne lege med.
    Hilsen Tina og Heidi

    SvarSlet

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...