søndag den 11. december 2011

11. december - 3. advent

Der er intet billede i dag, men det går nok også uden. Jeg har været ude og købe en lille smule julegaver fra min bror til min mor, ret stor fødselsdagsgave til min bror og en køkkengave til mig selv. Nærmere en glasskål, låg og smart piskeris med flexkant til min Kitchen Aid (sættet er på tilbud alle steder til kun 499 kr.).

Lige nu sidder jeg bare og ser Borte med blæsten og hækler en pude efter opskrift fundet på Lutter Idyl. Den bliver skide flot, det er skide nemt og hvor skal jeg bare lave skide mange af dem!

God 3. advent!

1 kommentar:

  1. Hej Pernille
    Jeg fik en mail om, at du havde spurgt mht. elefantstoffet, men nu er kommentaren væk, så jeg svarer dig lige her. Indtil vi hører fra NT, handler vi i god tro ud fra de oplysninger, jeg har til rådighed. Derfor er bestillingsfristen kortet ned. Bestillingerne ender selvfølgelig stadig hos dig, hvis du har bestilt og betalt, men det vil ikke være muligt at bestille mere, heller ikke hvis NT ikke har ophavsret.
    Kh Line

    SvarSlet

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...