onsdag den 19. september 2012

Mere altan

Nu når jeg er i gang med at vise billeder fra altanen (se her), så kommer her lige lidt flere. Jeg har smidt vores gamle altanstole ud. De var simpelthen ved at falde fra hinanden. Nu har der kommet en lækker, stor kurvestol derud (så stor, at den ikke kunne gennem altandøren, vi blev nødt til at hejse den op nede fra gaden). Jeg har fundet den til storskrald. Lanternen købte jeg i Stockholm for 2½ år siden, og nu er den endelig kommet op. Den hænger på en hyldeknægt fra IKEA


Jeg har syet en hynde til stolen af Amy Butler stof, neon-koral tittebånd fra Betty P og vintage småblomstret, lyserødt stof fra min mormor. Hynden indeni har jeg klippet ud af en liggestolshynde til billigere penge fra Århus Klunserne i Lading. 
 




4 kommentarer:

  1. Den er virkelig fin den pude! Og den pink kant sætter virkelig prikken over i'et! :)

    SvarSlet
  2. Ej hvor er både pude og stol helt vildt fin :) Du er dygtig med kantebåndet.

    Kh Kamilla

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, det varmer! :D Det var godt nok bøvlet med båndet rundt i hjørnet, men det gik da.

      Klem Pernille

      Slet

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...