tirsdag den 9. april 2013

Anne Nowak workshop

I weekenden var jeg til Anne Nowak workshop med de to fantastiske søstre Tina og Heidi//OhDeer. Det er en af de fedeste lørdage jeg længe har haft, og jeg er stadig hel høj på oplevelsen. Overvejer du at tage af sted? Så GØR det! Lige nu, hurtig hurtig! Her følger lige en masse stemningsbilleder fra selve dagen, og så laver jeg snart et indlæg med, hvad jeg har trykt, og hvad det skal bruges til.



 

#1 - Annes fantastiske moodboard
#2 - To koncentrerede søstre
#3 - Overheads
#4 - Rammerne bliver fremkaldt
#5 - Massevis af farver
#6 - Der blandes farve//Rammerne vaskes
#7 - Rammerne tørrer
#8 - Tinas første tryk under opsyn af Anne
#9 - Heidis første tryk
#10 - Mit første tryk, som blev ganske vellykket
#11 - Farven påføres

14 kommentarer:

  1. Det ser vildt fedt ud :) Kan godt forstå du synes det var fedt.

    SvarSlet
  2. eeej jeg vil os!!!! nuy det ser fedt ud, tak forinspirerende billeder, de oser af kreativ og fantastisk weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Kom af sted så hurtigt som muligt! :D Det er SÅ fantastisk

      Slet
  3. Heldige asen - jeg ELSKER timerne hos Anne, gid man kunne være på workshop hver weekend :-) Dit tryk ser rigtig fint ud og jeg glæder mig til at se mere :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jarh, kunne også godt lige klare en workshop hver weekend ;)Tusind tak.

      Slet
  4. Åhh det er bare så fedt at lave tekstiltryk, jeg har været på workshop ved Nanette Fribert.
    Hele processen er bare så spændende.
    Hvad skal du lave af dine tryk ???

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja processen er vildt spændende! Jeg skal bl.a. lave puder og iPadsleeves :) Jeg glæder mig til at komme i gang med det.

      Slet
  5. Juhu nogle flotte billeder :o)

    SvarSlet
  6. Og hvor ser du godt ud i det dersens forklæde ;)

    SvarSlet

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...