torsdag den 23. januar 2014

Hakke workshops i København!


Jeg har endelig fået planlagt to hakkeworkshops hos Tusindfryd CPH!

Hold 1: 3. marts kl. 14-17


Hold 2: 3. marts kl. 18-21


TusindfrydCPH, Petersborgvej 3, 2100 København Ø


Pris: 300 kr.







Hakning (eller tunesisk hækling) er en mellemting mellem strik og hækling. Hakning er ideelt til puder, plaider, halstørklæder ol. På workshoppen vil du lære de mest grundlæggende masker og små fifs til at få en lækker finish.  


Du kan booke en plads ved at skrive til mig på kontakt@pescno.dk. Betaling kan ske ved bankoverførsel eller MobilePay. Du er først sikret en plads, når jeg har modtaget betalingen. Der er i alt 7 pladser på hvert hold. Du må gerne booke mere end en.


Hakkenåle og garn kan købes i butikken. Du kan købe et startkit med 1 nøgle af Tusindfryds Hverdagsuld, en nål i passende størrelse og en wire til 90 kr.


Hakning er ikke svært, dog skal du kunne de basale hækleteknikker, som luftmasker og fastmasker.


Har du spørgsmål til workshoppen er du velkommen til at skrive på kontakt@pescno.dk


Glæd dig til en hyggelig aften i selskab med andre garntosser!




3 kommentarer:

  1. Sender du Tlf nr til Mobilepay i mail?? Vil bare gerne betale NU så jeg er sikker på en plads:-)

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne igang med at hakke sådan du fint tæppe. Hvilken størrelse hakke-nål har du brugt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har brugt nål 5. Se mere om tæppet i dette indlæg: http://pescno.blogspot.dk/2013/08/tppe-i-tunesisk-hkling.html

      Slet

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...